BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, January 26, 2010

Luahan Hati Untukmu




Ingin ku sampaikan luahan hati ku ini. Andai engkau dapat mengerti isi hatiku bahawa aku tetap menunggu jawapan dari hatimu yang suci itu. Aku tahu siapa diri ku yang sebenar, aku tidak dapat setanding dengan orang yang pernah engkau sayang dahulu, tapi percayalah....hati ku ikhlas dan menyayangi dirimu sepenuh jiwa raga ku. Aku tidak memandang paras rupa dan aku tidak pernah kisah siapakah dirimu. Hati ku suci menerima mu dalam hati sanubari ku.. Mungkin engkau  payah untuk memahami dan mempercayai kata-kata ku ini..

Aku tau engkau pernah dilukai oleh orang yang pernah engkau sayangi dahulu, engkau takut peristiwa itu akan berulang kembali untuk kali ke dua.. Bukan engkau seorang pernah rasa di kecewakan, aku pun pernah kecewa waktu ketika dahulu.. Kekecewaan itu amat perit sekali malah aku hampir membunuh diri...

Tetapi apabila aku mengungkapkan kata-kata ku itu,engkau masih trauma malah engkau mengatakan lelaki semuanya sama.. pandai bermain kata-kata.. Adakah itu benar? Bagiku tidak semua lelaki  seperti apa yang engkau fikirkan.. Semuanya bergantung kepada pangkal hati kita, keikhlasan hati kita untuk menyanyangi seseorang.

Berilah aku peluang untuk menyayangi diri mu.... Memang aku bukan seorang yang romantik seperti orang lain, memberi bunga pada kekasihnya.. Aku adalah aku dengan cara ku sendiri.. bukan kepura-puraan. Memang cinta itu indah bagi ku, tapi bila kecewa hanya tuhan yang tahu. Tapi aku tidak berputus asa dan masih mencari dalam hidup ku ini.. Aku harap engkau mengerti isi hati ku ini..berilah peluang untuk ku mencintai mu dan menyayangi diri mu..Seandainya engkau tidak dapat menerima diri ku ini , aku redha mungkin tuhan belum menemui apa yang ku cari selama ini..

Mungkin aku membawa diri ku tak tau entah ke mana..Aku berdoa semoga hati mu terbuka untuk ku dan iklhas menerima ku dalam hidup mu...Akan ku jaga dirimu dan hati mu supaya tidak terluka lagi..Aku masih ingat kata-kata mu...JAGALAH HATI MASING-MASING....Aku akan tunggu jawapan dari mu,hati ku tidak akan berubah walau engkau cuba menyuruh aku mencari wanita lain.Aku tetap menanti sebagai mana aku pernah menanti ketika dahulu....


Ihklas dari hati sanubari ku,
Neo

4 comments:

LadyBird said...

banyaknye kisah sedih neo.. huhuhu..putri tumpang sedih.. :(
tumpang jer tau.,. buat2 sedih.. :P ngeh3x..

neo said...

ehm yelah,terima kasih putri sb menghayati kisah neo...

LadyBird said...

neo..sory sebab neo x serius komen blog neo..
lain kali putri belajar jd lebih serius.. :D..

~ Lyzz ~ said...

Sedihnye.kisah mcm sy jugak. tp, cume sy perempuan...sedihnye atie. tp sy ttp menanti dgn penuh kesabaran. sy berdoa suatu arie nnti dia dijadikan halal untuk sy..aminn