BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, February 20, 2010

Pusara Ayah dan Bonda

Pusara arwah ayah dan bonda

Pada cuti perayaan cina aku bersama adik beradikku balik ke kg di Sungai Balai Baroh,Bagan Datoh Perak.Tujuan kami balik untuk membuat kenduri arwah untuk ibu dan ayahku.Masa cepat berlalu,arwah mak pergi tanggal 26.10.2009.dan arwah ayah pada tanggal 09.02.1984...semoga orang tuaku berada ditempat orang2 yang soleh.Terima kasih mak,,ayah,,,kerna melahirkan aku ke dunia ini yang penuh banyak dugaan yang aku tempohi.Terima kasih sekali lagi kerna membesarkan aku dengan kesusahan yang pernah dilalui...Aku amat menghargainya tanpa mak dan ayah aku tidak lahir ke dunia ini.Tapi aku rindu sangat pada arwah mak sebab aku terlalu rapat dengannya.


Pusara Ayah


Pusara arwah Mak

1 comments:

LadyBird said...

Innalillahiwainnailaihirojiunnnn