BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, February 3, 2010

Bosan


Bosan…!!! Bosan..!! Aku tersangat la aku bosan 2 hari ni. Aku bosan dengan internet connection kat bilik aku ni. Bosan giler. Selalunya aku akan menjadi top komentar di blog² kunjungan aku. Tapi sejak akhir² ni aku susah giler nak post komen di blog. Entah kenapa. Skrin di laptopku hanya tahu mengeluarkan tulisan Network Error je. Adakah aku seorang sahaja yang mengalami masalah network sebagini..? Kalau nak post komen tu x boleh aku boleh maafkanlah jugak. Tapi aku nak update post kat blog sendri pun ada masalah. Adeih… Saket otak aku. Tenet cam sengal je..

Aku tak tau nak wat apa dah...Bosan sungguh..Buntu kepala otak aku,,Hari ni aku tak buka apa2 pun hanya dengar ayat surah al-quran je di laptop aku..Nak buka facebook pun aku dah malas...Apa kene dengan aku ni....Apa yang aku pikirkan....

Arrrggggggggg... otak aku dah buntu tak tau nak tulis apa ..semua aku buat semua tak kene..Aku bosan hidup sorang...

0 comments: