BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, February 5, 2010

Hanya satuku pinta



Baik-baik sayang


Aku tak ingin..kau menangis bersedih

Sudahi air mata...darimu
Yang aku ingin..arti hadir diriku
Kan menghapuskan dukamu..sayang

Karena bagiku..kau kehormatanku
Dengarkan..dengarkan aku

Hanya satu pintaku...untukmu dan hidupku
Baik baik sayang..ada aku untukmu
Hanya satu pintaku...disiang dan malammu
Baik baik sayang..kerna aku untukmu

Semua keinginan..akan aku lakukan
Sekuat semampuku..sayang
karena bagiku..kau kehormatanku
Dengarkan..dengarkan aku..

Bilaku mendengar dan menghayati lagu ini jiwaku tersentuh melihat sedutan vedio klipnya sungguh menyentuh jiwaku. Ia mengisahkan seorang jejaka yang amat mencintai seorang gadis berkerusi roda di mana gadis itu memikirkan masa depannya. Aku tidak dapat membayangkan betapa kasihnya pada gadis itu.
Tersentuh hatiku bila aku melihat sedutan itu dan aku berulang kali mendengar lagu tersebut hinggakan hatiku sebak. Aku termenung seketika dan hatiku ingin meluahkan apa yang aku pendam selama ini. Terus terang aku katakan aku tidak pandai bermadah malah aku tidak pandai bermain kata kata. Aku hanya mampu meluahkan apa yang ada dilubuk hatiku ini. Dengan adanya lirik lagu ini engkau dapat mengerti isi hatiku. Dengarkanlah dan hayati lagu ini.

0 comments: