BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, February 9, 2010

kereta idaman



Inilah kereta idamanku..Bilaku terpandang aku sempat menangkap gambar dalam hensetku..Gambar ini aku tangkap semasa aku membuat rondaan di kawasan Subang Jaya.Sempat juga aku mengambil sambil buat rondaan.Lawakan,bilalah aku dapat kereta idamanku ini...Kalau nak ikutkan banyak lagi aku nak tangkap gambar kereta sport tapi aku tak sempat nak tangkap nanti orang ingat polis tak da kerja lain ke nak tangkap gambar kereta..Aku dapat perhatikan dari jauh,dalam hati lawanya kereta tu..Emmm..agak2nya bilalah aku dapat kereta idamanku itu..

2 comments:

LadyBird said...

Kawan putri ade kete camni.. tiap2 hari putri tengok.. die ade 2 pintu jerk.. kene import dari Jepun. :P

neo said...

ooo ye ke...nti neo beli kete mcm ni ok tapi mainan je hehehe