BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, March 9, 2010

Indah dari rupa

Inilah kehidupan di dunia.Indah dari rupa tak seindah yang kita sangka...
Panas tak semesti sampai ke patang..hujan di tengah hari....
Bak kata perpatah hidup kita ini tak semestinya indah,malah sebaliknya..
Setiap manusia ada masalah sendiri...
Jangan padang paras rupa yang cantik,hati belum pastinya baik...
Jangan pandang paras rupa yang buruk tapi kita tidak tahu hati dia macam mana...
Itulah lumrah kehidupan..

Hidup ini kadang-kadang membuat aku bingung,,,bosan,,,menyampah pun ada..
Aku sendiri pun tak tahu apa yang aku cari..
Mencari sinar kehidupan yang belum pasti aku jumpa..
Sampai bilakah aku akan jadi begini...
Esok lusa aku tidak tahu apa yang akan berlaku...
Adakah aku masih berdiri di alam yang nyata...
Atau adakah aku tiada lagi di dunia ini....

1 comments:

LadyBird said...

neo.. kenapa sedih jer ni..
dont give up..
setiap orang ada masalah masing2..
cube teliti dengan hati yang terbuka..
cube terime dengan hati redha..
InsyaALLAH neo akn tenang..
Bersangka baiklah pada ALLAH..